EL MAÑANA, GEROA, TOMORROW, L'AVENIR

1 de marzo de 2018

Eltxoak


Ni Bengoetxekoa naiz. Nire herriko plazan ez dago udaletxerik. Udaletxea herri erdian dago. Plazan zuhaitz asko daude, oso berdeak dira eta lurrean belarra dago. Nire herriko plazan ez dago musika-kioskorik, baina taberna asko daude.  Hiru tabernetan mahaiak eta aulkiak daude, eta jendea jaten eta edaten ari da. Nire herriko plazan ez dago liburutegirik, baina denda bat dago eta bus geltoki bi daude.
KLIMA-ALDAKETA DELA ETA, ehun urte barru…
Nire herriko plazan etxeak airean egongo dira. Plazan ez da zuhaitzik egongo eta belarra artifiziala izango da. Nire herriko janaria pilulak izango dira. Ez da euririk egongo, baina elur beltza egongo da. Nire herriko jendea hilko da, baina eltxoak egongo dira.

Alba Borja. III- 1B. Euskera 1

No hay comentarios:

Publicar un comentario